سلام
من دارم به این فکر میکنم که نسخه بعدی نرم افزار سیستم خرید رو بسازم .
به نظر شما چه عیب هایی توی این نسخه وجود داره که باید تقویتش کنم ؟
اهدافی که تا الان برای نسخه بعدی به نظرم رسیده :
تبدیل نرم افزار از محیط کنسول به wpf یا windows form .
به جای اینکه قیمت کالا را وارد کنید بتوانید کد کالا را بزنید مثال 1 برای پنیر .
استفاده از یوزر نیم و پسورد برای ورود کاربر .
گذاشتن فایل exe نرم افزار در سایت .
اگر نظری دارید لطفا در قسمت نظرات بنویسید .
ما را در سایت نرم افزار سیستم خرید مهدی به زودی دنبال میکنید
برچسب: نظر سنجی,نظرسنجی در تلگرام,نظر سنجی در کانال تلگرام,نظرسنجی انتخابات آمریکا,نظرسنجی انتخابات 96,نظر سنجی خلیج فارس,نظر سنجی باحال,نظر سنجی برای وبلاگ,نظرسنجی فوتبال,نظر سنجی های باحال, نویسنده: بازدید: 134